torsdag den 17. juni 2010

At scrappe noget svært


Det var udfordringen på That's just so cute


Jeg har valgt et billede, som har lagt meget meget længe i min stak af billeder, der skal scrappes. Jeg har haft svært ved hvordan jeg skulle gribe an at scrappe en sky ;) Faktisk er billedet et af et par, og jeg har egentlig haft et dobbelt LO i tankerne, men kunne ikke finde det rigtige papir og kunne ikke finde ud af hvilket pynt jeg skulle bruge.


Jeg har valgt kun at bruge det ene billede, og så fandt jeg noget papir i gemmerne med skyer på. For at ramme det lidt ind og give mere fokus på fotoet, har jeg lavet sorte matter om både billede og mønsterpapir. I det hele taget er LO'et lavet meget enkelt for at give fokus til fotoet, som jeg bare er helt vild med :)

9 kommentarer:

Ann Cicilie sagde ...

For et flott bilde! Synes du har valgt en god måte å scrappe det på.

Og det ordtaket er alltid godt å hvile øynene på en regnværsdag, eller en dag ikke livet er 100% perfekt:)

Asil sagde ...

For et fantastisk bilde! Har du tatt det selv?? Elsker skyer, og så flott med de solstrålene. Kjempeflott fargevalg, mono er så stilig!

Takk for at du deltar! :)

Bertram sagde ...

WOW et billede og det er lykkedes dig at scrappe det rigtig godt.

Pia Odgaard sagde ...

Ja, jeg har taget billedet selv :) Jeg fotograferer ofte skyer. Synes tit de er rigtig flotte.

Thanni sagde ...

Det var da et fantastisk smukt billede - og et super Lo du har fået ud af det :)

~Isabell~ sagde ...

for et lekkert bilde, synes du løste oppgaven bra=)

takk for ditt bidrag=)

Annette / aka sagde ...

Fantastisk billede - og smukt Lo - i al sin enkelthed.

Betina Olesen sagde ...

Hold da op et flot billede, og sat op på denne måde er det virkelig understreget...

~ Tone Aurora ~ sagde ...

Utrolig flott LO!