onsdag den 30. juni 2010

Et par white space LO's

Første LO er der brugt karton, ternet papir, chipboard stickers, thickers og hjemmelavede blomster, hvor jeg har standset blomster ud i to størrelser, givet dem mist og krøllet dem lidt.

Det andet LO burde vel næsten hedde et "black space" LO ;) Der er brugt karton, et lille stykke mesh, blomster og brads fra restekassen og thickers. Det røde bånd til højre sidder fast på et lille stykke karton med journaling, der er gemt under billedet.







13 kommentarer:

Marianne sagde ...

De er simpelthen så superlækre begge to :) Da jeg kun lige havde set det øverste, tænkte jeg, at det simpelthen måtte blive min favorit - det er SÅ skønt og tøset... Men wow, det nederste er også fantastisk!! Elsker simpelthen farverne og din "black space" :o)

Bertram sagde ...

Super lækre LO's. Elsker den enkle stil, men er ikke selv så god til den SMIL

Thanni sagde ...

Jeg synes de er et par rigtig dejlige LO'er du har lavet! :)
Er lidt vild med en del af de white-space LO'er I andre får lavet, men kan ikke ret godt selv finde ud af det..;)

Annette sagde ...

Et par skønne LO du har fået lavet. Er vildt med billedet på det øverste LO, så skønt det er.

Maria Krumbaek sagde ...

super lækre LOs :D Jeg kan godt lide at der er black og white space på dem!

Charlotte Ravn sagde ...

Super skønne "white space" layouts begge to. Det er længe siden jeg har lavet et LO med white space, men får da helt lyst til det, når jeg ser dine!

Annette / aka sagde ...

Rigtig flotte layouts - begge to. Det nederste lo er da genialt. Flot farvevalg. Tænk at så få ting kan give den virkning !

Betina Olesen sagde ...

Uha, den boldgade har jeg ikke bevæget mig ud i endnu, det kræver vist overvindelse. Men skønne LO'er, især det øverste er rigtig skønt.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle flotte layouts! Du har lavet et kanonflot whitw pace layout med det første og det ser godt ud med det gule mod det sorte på det andet.

Annette / aka sagde ...

Hej.
Nu tror jeg nok, jeg har løst et mysterie. Er det dig, der har meldt dig som fast læser på min blog ????
Eller er jeg helt galt på den ??
For ellers vil jeg byde dig velkommen.

Charlotte Ravn sagde ...

Super fede "white space" layouts begge to!

Gitte sagde ...

To skønne LO - og jeg er vild med de nuser, tøsede dyr på det øverste LO.

Anne Bente sagde ...

wawwww total lækre, med skønne detaljer