lørdag den 3. maj 2008

Jeg har været rimelig kreativ i går, og fået lavet to kort og to LO's :) Jeg har endnu ikke haft tid til at scrappe i dag, da vi har haft besøg.

Her er det et cirkelkort lavet i Karen Marie papir. Pynten er blomster fra Prima med lidt bling i, samt die cut fra Crafty Bitz.


Endnu et cirkelkort. De er altså virkelig sjove at lave ;) Papiret er fra K&Company. Pynten er diverse blomster og knapper samt bånd fra Bilka og en die cut fra Crafty Bitz.



Jeg er startet med at scrappe 20x20 til mine to ældste døtre. Her er et LO til Sannies album.


Et 30x30 album til Patricks album. Mønsterpapiret er fra Basic Grey, journaling papir er fra Prima. Doodlingen er efter en skabelon. Må indrømme at jeg har snydt lidt her LOL


Jeg er faktisk kommet igang med et LO her efter gæsterne er kørt, så måske lægger jeg den op senere, hvis jeg bliver færdig... Fortsat god weekend!

8 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nååå så søde loer og flotte kort du har lavet :)

FrkScrap sagde ...

Hejsa.

De cirkelkort er enormt søde, er det mon en "opskrift" du har fundet på nettet? Kunne godt tænke mig at få hænderne i den i så fald. :D

Hilsner fra Frk.Scrap

Pia Odgaard sagde ...

Frk. Scrap: Der ligger et link i det første indlæg, hvor jeg har lavet cirkelkort :) Men ellers er den her: http://rosaswelt.blogspot.com/2008/04/just-note.html

Thanni sagde ...

Søde kort, især det nederste kan jeg godt li'. Jeg må ha' afprøvet dem når I nu siger de er så nemme :)
Fine LO'er - og man må godt snyde GG...sådan en doodleskabelon er bare et hit :D

FrkScrap sagde ...

Tusind tak for linket, dét vil jeg afprøve lige med det samme. :D

Marianne sagde ...

Rigtig flotte kort - og de LOs er da for nuser...

Betina Olesen sagde ...

Rigtig søde kort du har fået lavet, og sikken en stak... du er da aktiv kortlaver ;-)

Nederste Lo, er rigtig godt, og jeg synes ikke at det er snyd at bruge skabelon.... du designer jo hellere ikke dine mønsterpapir selv... lol...

Hygge fra Betina

Kamma D sagde ...

Du har da rigtig været aktiv i weekenden, synes resultaterne er blevet gode kan især godt lidt de der cirkel kort...