torsdag den 1. maj 2008

Lidt nye kort

Så har jeg fået lavet lidt nye kort. Jeg har prøvet en ny type, som jeg er meget begejstret for. De er fundet hos Pretty Pressings Jeg har fået lavet 3 af den type i dag, men vil kun vise de to frem, da den sidste skal bruges til en fødselsdag i familien snart, og det dur jo ikke hvis modtageren lurer herinde ;)

Men her er de andre.... de søde bamser er købt hos Dommerby Kopicenter.





Derudover har jeg også fået lavet lidt A6 kort.
Her er brugt papir fra K&C. Filtblomster fra Li' om hjørnet, knapper og scrappers floss.


Til dette kort er der brugt rester, blomster fra Prima (Got Flowers) og grønne brads.


Her er brugt udelukkende rester. Bogstaverne og løven er stemplede. Løven er sat på med skumpuder, så den står frem fra underlaget.


Igen et restekort. Dejligt som man kan få brugt sine rester på denne måde :)


Rester igen igen... Fuglen er stemplet og klippet ud.


3 kommentarer:

Lotte sagde ...

Hvor er de bare blevet flotte dine kort.. :)

Thanni sagde ...

Du laver altså nogen rigtig søde kort - og jeg kan især godt li' at du laver så mange uden stempler ;)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Rigtig flotte kort, jeg må bare have prøvet "Tallerken kortet". Og de kan jo lavet både med og uden stempler....

Go´weekend, scraptanker ABC