onsdag den 16. juli 2008

Bogmærke, blyantsholder mm

Så er det ferietid og endelig tid til at være lidt kreativ igen :) Det har jeg savnet rigtig meget her på det sidste...

Her er det et bogmærke lavet til et af børnene. Papiret er fra restekassen, stemplet er Penny Black. Båndet er sat i med clips

Jeg manglede noget til at opbevare mine akvarelblyanter i, så her har jeg brugt en mælkekarton og beklædt med papir. Kanterne er sværtet med brun cats-eye, og der er brugt en blomst fra Bazzil med en knap i midten.


Jeg er blevet super glad for mine nye kasse fra XL byg, så jeg måtte ind og købe en til. Nu har jeg næsten alle mine blomster, bånd og knapper i kasserne. Her er det en af mine blomsterkasser. Det er blevet dejligt overskueligt nu, og alle tingene er delt op efter farver og er nemme at finde.


1 kommentar:

Gitte Ottosen sagde ...

Hold da op sikke en orden du har fået på blomstene, noget nemmere at overskue end mine glas :-)