lørdag den 19. juli 2008

Ugens kortudfordring

Jeg har deltaget i ugens kortudfordring på Scrapsisters

Kravene lød:
Lav et kort i valgfri størrelse!Der skal være 1 journaling spot på kortet (færdigkøbt, stemplet, hjemmelavet osv)Der skal også være mindst 1 sommerfugl (færdigkøbt, stemplet, hjemmelavet osv)og så skal der være bånd et eller andet sted på dit kort!Hvad du derudover bruger af blomster, stemplede motiver osv. er op til dig!

Jeg synes det var en lidt svær udfordring, fordi jeg ikke syntes at jeg havde nogle journaling spots, sommerfugle og bånd der matchede... Så jeg er ikke blevet særlig tilfreds med resultatet.

Kort er lavet som en cirkelkort med scalloped kanter... også en detalje, som ikke blev helt som jeg havde tænkt det. Papiret er fra Karen Marie Klip. Blomsten er liftet fra dette LO

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Det er da bare blevet rigtig lækkert.