lørdag den 17. december 2011

17. december

Som nogle stykker nok har bemærket er jeg lidt vild med minialbums lige for tiden. Jeg er blevet færdig med 2 her i december... eller den ene er jo ikke færdig, for den skal bruges til billeder af alt mit julepynt de næste mange år. Men bortset fra disse, så er jeg lige nu i gang med 4 andre. En med vinterbilleder fra vinteren 09/10, som er næsten færdig, en med en masse ekstra billeder af Daniel, en med billeder fra Hjerl Hede i sommers og den første ud af flere minis, der skal indeholde billeder af alle mine kaniner (jeg har haft et par hundrede stykker alt i alt, så det er en lidt større opgave, end det måske umiddelbart lyder).

Jeg har lavet forsiden til kaninalbummet for længe siden, men er ikke kommet videre.... og typisk nok, når man har lavet noget for et stykke tid siden, så synes jeg faktisk ikke så godt om min forside længere, og overvejer at lave den om eller i det mindste tilføje på den. Så det har jeg gået og tænkt lidt over i dag, mens jeg lavede den første side om min første kanin (og min søsters).



6 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

århhh søde ninusser flot bog

Rafns hjørne sagde ...

Det er da vældig sjovt - et minialbum kun om kaniner og ligefrem et par hundrede stykker, jøsses da....
Spændende hvad du finder på med forsiden - første side er vældig fin.

Karina Beck sagde ...

Det er nogle flotte mini album, du får lavet!
Jeg er især vild med dit julealbum!

Heidi sagde ...

Hvor er du da produktiv, og rigtig flot :)

calmlund sagde ...

Jeg er ikke ret god til mini album - så flot du har fået lavet så mange. Kender udemærket godt det med ikke at synes om noget et stykke tid efter man har lavet det.

Dorthe sagde ...

Et par hundrede? Huuuha - der skal dælme da vist nogle sider i det album - hihi. Kender godt det med ikke at være helt tilfreds med noget man har lavet for nogen tid siden, så må du jo hitte på noget *G*