onsdag den 7. december 2011

7. december

Ups... fik ikke tid og overskud til at blogge den 5. og 6. Men så vil jeg råde bod på det i dag, og håbe jeg kan følge med resten af december.

Min ældste datter Jennie havde fødselsdag den 5. så derfor vil jeg vise en af hendes ting frem i dag :) Det er en lille trækasse fra nogle dadler hun har pyntet:



Og så en række pyntede toffifee æsker. Nu tror jeg heller ikke jeg skal lave flere af dem ;)








I går startede jeg på et juleminialbum. Det bliver ikke en december daily, som så mange af jer laver. Det orker jeg simpelthen ikke, selvom jeg gerne ville. Men det bliver en lille bog om vores juletraditioner og med opskrifter på det vi plejer at bage, og med huskesedler med det der skal til, for at det bliver jul her hos os :)

Her er forsiden:

Nu vil jeg tage på blogrundfart og se hvad I andre har lavet siden sidst :)

9 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Lækre chokoladeæsker. De vil nok vække glæde rundt omkring.

Flot æske, din datter har lavet - hun er jo en "mini-Tim Holtz". ;o)

Thanni sagde ...

Hun laver altså nogen fine ting den Jennie, den lille kasse er super sød :)
..og det samme er morens Toffee æsker.
Jeg ville osse gerne lave en Decmber Daily - og er osse så småt igang, dog bliver det ikke dag for dag-ting, det ved jeg på forhånd at jeg ikke får gjort færdigt ;)

Rafns hjørne sagde ...

Superflotte Toffifee-æsker, det er også en flot æske din datter har lavet.

Gitte sagde ...

Rigtig flot æske din datter har lavet også flotte chokoladeæsker.

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot trææske og lækre toffee æsker også.

Carina sagde ...

Rigtig flot æske samt rigtig flotte toffifeeæsker :D

Unknown sagde ...

Uhm, ser så dejligt ud. Det ligner sådan som jeg har pakket gaver ind i år :)

Mio sagde ...

Skønne æsker du har lavet : )

Linda sagde ...

Hvor har du da lavet nogle skønne ting. Jeg syntes da de chokolade æsker er skønne og må være dejlige at ha på lager, det er jo en nem lille gave