onsdag den 1. december 2010

1. december

Jeg vil forsøge at blogge hver dag indtil jul, som jeg kan se mange af jer andre gør. Ved dog ikke om jeg kan holde det.... december er startet her hos os med syge børn, og i weekenden skal vi holde fødselsdag for den ældste datter. Så nu må jeg se hvor tiden bliver af....

Det bliver ikke til det helt store kreative at vise frem i dag, men hvis I kan holde til et par ulækre detaljer, så kan jeg da lige fortælle hvad der skete med det LO, jeg er i gang med lige nu. Det er vist en ret alternativ måde at få ødelagt et LO på.....

Som sagt har vi syge børn... min 3 årige datter sad og sov i sofaen sammen med sin kat. Pludselig kastede hun op ud over sofa, puder, tæpper, sig selv og ja..... katten.... Katten bliver pænt smurt ind i opkast og vælger selvfølgelig at hoppe direkte op på scrapbordet og vandre hen over mit LO. Super ærgeligt :(

God 1. december til jer alle!

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nåååååå, det var da ikke godt hverken for katten eller pigen, rigtig god bedring

Bertram sagde ...

YRKK - men sjov historie LOL
God bedring med dine stakkels syge børn, opkast er bare det værste der findes. Jeg føler med jer. Håber ikke det er et tegn for hvordan resten af måneden skal gå.

Thanni sagde ...

Den historie er du næsten nødt til at scrappe engang ..LOL...men træls at katten lige valgte at vade over LO'et ;)
Rigtig god bedring med ungerne - håber de bliver friske til at nyde det meste af julehyggen :)

Annette / aka sagde ...

Haha....sikke da en historie. Tak for et godt grin. Men nu var det jo heller ikke mig, der skulle gøre rent bagefter....
Det er bare så træls med syge børn ! God bedring med jer.