tirsdag den 21. december 2010

21. december

I dag har jeg været på arbejde i børnehaven :) Bagefter var jeg en tur i Skive for at handle det sidste til jul. Der var også et par sidste-øjebliks-julegaver, der skulle købes. Men nu tror jeg så småt, der er styr på det. Mangler bare at pakke et par stykker ind, og så er der lige lidt småindkøb, der skal klares i løbet af de næste par dage. Men det tror jeg, at jeg sætter manden til ;)



Nu vil jeg ta en tur på blogrundfart og se hvordan det går ude hos alle jer :)

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Sjovt at høre som der efterhånden er styr på det rundt omkring på bloggene.
Og lad du manden ordne det sidste......klogt at holde dem igang. LOL.
Skønne nisser. Du har godt nok mange.

rhh sagde ...

Jeg mangler at lave en enkelt toffifee-gavekortæske så er jeg også færdig, satser på at få pakket de fleste gaver ind i løbet af dagen, så ved jeg nemlig hvor meget gavepapir jeg mangler og kan købe det når vi alligevel skal ud og handle det sidste.
Sjovt at se folks juleforberedelser rundt omkring i landet