torsdag den 2. december 2010

2. december

Så er vi allerede nået til 2. december. Inden vi får set os om er det jul :)

Her er et par kort, hvor jeg har brugt glansbilleder som motiv.


Undskyld billedkvaliteten her... det er lidt svært at ta billeder af glansbilleder nogen gange.

Og så en enkelt 2-5-7-10 box. Jeg har lavet nogen stykker af dem, men tror ikke jeg har fået taget billeder af dem alle.
Æsken er lavet i ensfarvet karton, som jeg har stemplet med et nodestempel. Swirlen er embosset med distress embossing.
Her er en tut
Månedens projekter står på julegaver. Kan ikke komme nærmere ind på det, da modtagerne vist nok kigger med her ;)

7 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

wawwwww total flotte ting du har lavet, såååå smukke de kort er

Charlotte Ravn sagde ...

Super skønne vintage kort og en rigtig fin æske.

Annette / aka sagde ...

Smukke vintagekort du har lavet. Fint med glansbillederne.

Hvad er en 2-5-7-10 box ? Altså, jeg kan godt se den fine box - men hvordan laves den, og hvorfor hedder den sådan ?? Noget med måleforholdet ? Nu er jeg nysgerrig !

Pia Odgaard sagde ...

Har lagt et link i indlægget til tutten :)

Mutte sagde ...

Flotte ting du har fået lavet. Rigtig god bedring til børnene

Marianne sagde ...

De kort er simpelthen sindssygt flotte!!! Jeg er for nylig også begyndt at bruge glansbilelder til scrap af og til - de flste af dem er faktisk syrefri :) Men kanon idé at bruge dem på kort :)

Bertram sagde ...

Virkelig lækre ting du har lavet. Skal helt klart se nærmere på den TUT.