fredag den 17. december 2010

17. december

I dag har Jennie og jeg været ude at gå en tur, og vi havde selvfølgelig kamera med. Vejret var bare så flot, men det var rigtig koldt.

Her fangede jeg en skovspurv udenfor vores stald.


Vi gik igennem skoven og ud gennem markerne...



Der var masser af frossent vand på majsmarkerne.


Og græsmarken her var næsten dækket af is med græs stikkende op alle steder. Jennie var helt nede på maven for at tage dette billede ;)

Flere steder var vandet frosset helt klart, Så flot!


Ved fjorden fløj en kæmpe flok gråænder op.



Der var også en flok svaner ved åudløbet, hvor vandet ikke er frosset.


Og sørme om der ikke var rådyr også :)

Håber I alle får en god weekend :) Vi har masser på programmet, som gerne skal nås, så vi kommer ikke til at kede os ;)

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tak for turen. Det var dog en dejlig billedserie.
Især det Jennie har taget nede i niveau. Superflot.
Og I har da godt nok oplevet en del på den tur.
God aften til dig.

Bertram sagde ...

Virkelig skønne billeder, jeg husker desværre aldrig mit kamera når jeg er på tur.
God weekend.

Karina Beck sagde ...

Wauw, nogle flotte vinterbilleder!!!
Du må have en rigtig god weekend.

Mutte sagde ...

Det er nogle skønne naturbilleder du har taget. Men i har da næsten ingen sne hos jer!