mandag den 20. december 2010

20. december

Så har jeg sygt barn igen :( Daniel på 1 år har lungebetændelse og er på penicillin. Håber han bliver frisk til jul og at der ikke bliver flere syge. Sandra var også syg i weekenden, men er rask nu. Men det er nu langt fra så slemt som sidste år. Der havde jeg syge børn på skift 6 uger i træk. Heldigvis gik jeg hjemme på barsel. Ellers er det jo ikke nemt at få til at hænge sammen.

I går glemte jeg helt at vise billedet af mine nougatsnitter :) Marcipan og nougat og så dyppet i overtrækschokolade. Jeg har nok ca lavet 3 gange så mange som på billedet, men jeg er spændt på om de holder til juleaften. Jeg har altså en svaghed for marcipan ;)


Lige et par billeder af noget julepynt, som jeg ikke har fået vist frem endnu. Begge dele er købt hos Dalsgaards Antik.

Nu er der jo ikke længe til den 24. og jeg er lidt overrasket over at jeg har fået blogget hver dag. Nogen dage har det da været lidt svært at finde ud af, hvad man skal vise frem eller skrive om, men det er jo gået alligevel ;)
Hvad med jer? Har I alle fået blogget hver dag? Og synes I det har været nemt at finde på noget til hver dag?

7 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Nøj, hvor ser det godt ud. Vi skal vist også have fundet lidt marcipan og nougat frem i løbet af de næste par dage.

Ifversen sagde ...

Marcipan er lækkert! Men marcipan med nougat og chokolade er endnu bedre :-)

Mutte sagde ...

mums, hvor ser det lækkert ud. Jeg er helt klart mest til blød nougat blot overtrukket med mørk chokolade.

Annette / aka sagde ...

Åh hvor lækkert med det konfekt. Jeg kunne leve af blød nougat ! Uhm.
Søde nisser igen, og klart af ældre dato. De er sjove.

Det er ved at være strengt med de syge børn. Men du har jo også nogle stykker....LOL. Men en lille med lungebetændelse er altså ikke spændende. God bedring - og egentlig flot klaret alt det du får lavet og vist frem på bloggen - samtidig med syge børn. Hatten af for det.
Jeg har været med på juleblogging. Det er gået fint - takket være planlagte indlæg. Og ved at vise alt muligt andet end scrap. LOL.

Annette sagde ...

MUMS for nogle lækre nougatsnitter du har lavet.

Heidi sagde ...

uhmmm de snitter ser lækker ud - og super flot julepynt, elsker noget gammelt :)

Ja jeg har ski også fået blogget hverdag - men ja kan være svært hvad man skal finde på til hver dag, men som du selv skriver er det gået til nu ;)

Marianne sagde ...

Jeg har overhovedet ikke fået blogget alt det, som jeg ville. Der har simpelthen ikke været tid eller overskud til det...
Super lækkert konfekt. Og rigtig god bedring med lillemanden - håber da, at alle børn er raske til jul....