onsdag den 15. december 2010

15. december

Lige et hurtigt indlæg, bare for ikke at springe en dag over LOL

Jeg og de 4 yngste børn har også været på indkøb i dag, for bl.a. at få de sidste julegaver og en fødselsdagsgave på plads.

Nu kan julen godt komme an ;) Mangler bare de alm. indkøb, altså maden... Vi holder "julefrokost" bare os 7 i husstanden, den 23. om aftenen. Så skal vi ha sild m. karrysalat, varm leverpostej m. bacon og champignoner og andet lækkert. Så det skal vi snart ha handlet til... og så selvfølgelig til juleaften, hvor vi bliver 14 mennesker til kalkun, frikadeller, hvide, brune og franske kartofler, brun sovs og ris a la mande. Nu håber jeg bare vi kan skaffe en kalkun. Vi er allerede gået forgæves flere gange i butikkerne.

Nå... det lille indlæg blev vist lidt længere end beregnet, men så ved I lidt om hvad der rører sig i det lille hjem her hos mig :)

Ha en rigtig god aften :) Jeg vil smutte i seng, for jeg skal snart op igen ;)

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det ser jo ud som om, du er ved at ha' det jule-agtige under kontrol ;)...og så lyder det rigtig hyg'ligt med sådan en julefrokost dagen før dagen :)

Annette / aka sagde ...

Ja, du har da hænderne fulde for tiden skal jeg love for. Og lange dage.
Godt du er så langt med tingene derhjemme.
Jeg bliver helt sulten ved at høre om alt det lækre mad....uha

Vi har en kalkunfarm i nærheden. Så måske skal du til Sønderjylland efter julemiddagen ?

Sov godt.