lørdag den 11. december 2010

11. december

Så fik vi holdt fødselsdag for Jennie i dag. Hun har selv formet dragen med lidt hjælp fra lillesøster , en veninde og mig.

Men sådan kom kalorius altså til at se ud... og han smagte godt :) Selve kagen var chokoladekage med smørcreme mellem lagene og under fondanten. Vi havde lidt problemer med at få fondanten til at dække alle steder, men øvelse gør vel mester ;)




Der var kage til overs, så Sannie lavede denne, som er dækket af hvid fondant og pyntet med et par lyserøde roser.


Håber I alle nyder weekenden, og nu glæder jeg mig til at komme rundt hos resten af jer, som jeg ikke har nået i formiddags :)

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Lækker kage - selv om den ser lidt giftig ud i de farver. LOL. Hvor er den altså bare skøn. Sådan en kage har jeg aldrig set før.

Den hvide er jo en "fin kage" ! Smuk.

rhh sagde ...

hold da op et projekt at kaste sig ud i (har selv forsøgt mig med helt alm. kager og det er ikke helt let)og med et rigtig flot resultat

Mutte sagde ...

Hvor blev det en nuser drage, I er bare smadder gode.

Karina Beck sagde ...

Sikke en fin kage. Flot lavet!

Thanni sagde ...

Den er da alt for skøn den drage - det er I sluppet mere end godt fra - ja fra begge kagerne :)