fredag den 10. december 2010

10. december

Ikke det helt store indlæg fra mig i dag, da jeg skal på job for en gangs skyld :) Jeg er tilkaldevikar i børnehave, så det skal blive hyggeligt at komme ind og hilse på ungerne (og de voksne) i dag.

Senere i dag står den på kagebagning. Vi (Jennie, Sannie og jeg) skal ha lavet vores 3. fondant kage til fødselsdagen i morgen. Denne gang vil vi forsøge at lave en drage, da det er Jennies yndlingsfigur. Det bliver altså rigtig spændende om det kan lade sig gøre. Der skal nok komme billeder af resultatet.

5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Ha' en rigtig god arbejdsdag :)..og så glæder jeg mig da til at se billeder af projekt Drage :)

Annette / aka sagde ...

God arbejdslyst- og så glæder jeg mig da til at se en drage-kage.

Heidi sagde ...

Det billede og projekt glæder jeg mig til at se - rigtig god arbejds lyst og fornøjelse idag :)

Bertram sagde ...

Spændende, en drage er da nok ikke lige det nemmeste. Glæder mig til at se resultatet.

Mutte sagde ...

Håber at du havde en god arbejdsdag og jeg er spændt på at se dragen.