mandag den 6. december 2010

6. december

Inspireret af Thannis indlæg den anden dag, vil jeg vise mine jule elge :) Elge, bamser, nisser og julebukke er vist det, der fylder mest i mit julepynt.

De her har jeg ikke haft så længe. De er købt i Føtex sidste år.


De to skønheder her har jeg fået af min mor for nogle år siden.



Mener de her er købt hos Jysk...


Og den her er vist også fra Jysk.


Synes det her med at blogge op til jul er rigtig hyggeligt, og det er sjovt at komme rundt og kigge hos jer alle :)

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er de skønne - er da især vild med ham den sidste :) og JA syntes også det er super hyggeligt med juleblog

Anne Thormose sagde ...

Ej, jeg kunne altså godt blive forelsket i de kære elsdyr - specielt de øverste og det nederste. Jeg har vist pt. kun et enkelt elsdyr i husstanden - et "saml-selv" fra Rema fra sidste år, som er mere speciel end kønt. Men dine er da bare for nusser.

Thanni sagde ...

Nææ hvor er det skønt at der er andre end mig der har sådan en samling ;D
De er alt for søde - og ham den sidste burde jo næsten bo i Aalborg *G*
De tre jeg viste forleden kan du suse i Bilka eller Føtex og hente - de venter garanteret kun på at komme hjem i din samling også ;D
Ha' en god dag :)

Annette / aka sagde ...

Hvor er det en sød Zoo du har !!
De øverste er da bare nuttede.

Den nederste fik Henriette sidste år, den har så fyldt et halvt skab resten af året, og igår smed hun den ud. Da hun fandt ud af, at den skulle stå på hendes værelse - og ikke i stuen ! Jeg synes det var OK, for den er lidt voldsom i str.
Så der kan hentes et gratis rensdyr i vores storskralds-bunke. haha.

Rigtig hyggeligt at se lidt af dine julesager. Tak for kigget.

Marianne sagde ...

Skønt julepynt - jeg vil også have elge!! Herhjemme er det virkelig nisserne, der dominerer :)

Betina Olesen sagde ...

Sjovt som de elge er om sig... de er også bare for søde... vil ikke vil ikke vil ikke... har nok at samle på...LOL