tirsdag den 7. december 2010

7. december

I dag har jeg valgt at vise de pyntede toffifee æsker, jeg har lavet.

Motivet på det første her er et glansbillede. Der er brugt gammelt nodepapir, stempel fra Panduro, blondebånd og julestjerner der er standset ud.

Siderne er også pyntet med blondebånd.
Her er motivet et stempel fra Stampavie farvelagt med H2O farver.


Siderne her er også pyntet med blondebånd.

Motivet er et glansbillede. Teksten er embosset med guld. Blomsterne er lavet med en Nellie Snellen punch. Det er lidt svært at se på billedet, men siderne er pyntet med stjernebåndet.


God dag til jer alle! :)

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Aih, hvor er de fine. Allesammen. Og sikke flittig du er.

Hav en dejlig tirsdag.

Heidi sagde ...

hvor er de blevet rigtig flotte - og en super dejligt gave at ha med :)

Kreateten sagde ...

Nøj hvor er de fine. Det glansbillede med julemanden, minder mig og et jeg fik mig byttet til da jeg var barn...gad vide om jeg stadig har det et sted?

Mutte sagde ...

Det er nogle rigtig fine æsker du har lavet, jeg er vild med den røde med snemanden og rensdyret. Skønt stempel

Anne Thormose sagde ...

Lækre juleæsker, du har lavet. Det er bare en dejlig gave at komme med - og få.

Marianne sagde ...

Hvor er de bare helt fantastiske - og meget, meget forskellige....