mandag den 13. december 2010

13. december

Ja jeg har stadig ikke fået lavet noget kreativt, som jeg kan vise frem, så der kommer et par billeder mere af noget julepynt.

Denne gang af mine strikkede nisser. Det er ikke mig selv der strikker. Har absolut ingen evner i den retning.

Dette nissepar har min mor strikket til mig.


Begge disse nisser har jeg fået af min bedstemor, hun har dog kun selv strikket den til venstre.



Disse to har mín mands farmor lavet.

Jeg er rigtig glad for mine nisser, fordi de er lavet af nogle personer, som jeg holder/holdt meget af :)

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Skønne nisser.
Og ja, nogen gange er det historien bag tingene og minderne dertil, der virkelig betyder noget. Dejligt.

Heidi sagde ...

De er søde. God ide at vise sine nisser frem også. Jeg har også mange nisser men det er mest tildanisser jeg selv syr.Faktisk er det ikke dem alle som er kommet op i år, (da jeg lige er flyttet)
Men de har en kæmpe værdi for mig, med alle de timer der er lagt i det :)